anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, March 31, 2011

summarize a.k.a kesimpulan

Ok, aku dah buat kiraan untuk lost weight sebulan. Totalnyer 3.3kg. Hmm not bad uh?

Inches loose pun not that bad jugaklah. Terasalah juga ada seluar yg sedikit longgar, yang dah boleh butang. Jam tangan pun dah boleh pusing2. Aku rasa kalau aku buat exercise lagi byk kilo n inches kurang kot.

Sepanjang aku diet ni, kalau aku 'terpaksa dan kena paksa' mkn berat such as NASI, aku akan pastikan aku cover dengan minum air sebanyak yg boleh aku telan.
Hasilnya the next morning aku timbang, berat tak byk naik, dalam 4-5 gram je kot.

Hmm, tak banyak sgt yang boleh aku citer pasal diet ni, sebab baru turun 3.3kg kan? takpe kita teruskan perjuangan!

Cuma yang aku tgk, kat lengan memang susah nak kurang inches. Apahal eh? no no no aku bukan bekas pemain rugby okehhh...

Tu je aku leh citer pasal diet aku tuk bulan Mac. Harap2 april akan menampakkan cahaya untuk kurus. Eceh.


Ok darlingss bye...

No comments: