anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, April 3, 2011

Hepy bday anak mama!

Hepy bday 2 u.. hepy bday 2 amira... hepy bday 2 u.

Wah dah 4 tahun anak mama. Besar dan bertambah mengada2 anak mama ni ye.

Actually aku dah buat awal bday party mira sabtu lepas. Ramai yg datang. MIL, Wan, atok, adik2 ipar, anak2 buah yg tercinta semua datang. Alhamdulillah.

Siap amik gamba berposing, sana sini meriahlah.

Hepy ye mira aritu. Yang sedihnya, sangat2 sedihnya... huk huk.. bila aku check balik gambar dalam camera, GAMBAR DAH HILANGGGGGG!!!!

ok aku tau ni keje sapa. Mesti budak yg dah masuk 4 tahun tu. Takpe. Nanti aku mintak gambar kat adik ipar aku. Waaaargghhh sedihhhhhh!!!

Seronok mira aritu, dapat hadiah, kawan2 ramai. Mmm, harap2 anak mama ni lebih pandai berdikari lepas ni. Dah besar ni pandai2 lah jaga adik. Mira ni anak sulung.. Ada abg pun taknak mengaku ada adik.Takpelah sayang tak payah kita nak campur dengan org2 yang sombong. Janji kita sedar diri kita sapa.

Ok. nanti aku upload gambar.

Tata titi tutu.

No comments: