anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, March 3, 2011

akulah perempuan hodoh yg gemok

Stress tul..

Berat  badan aku la ni mencanak2 naiknya.. adoi sedih tul. Tengah bahagia kot. Ye memang aku tengah bahagia bersama suami dan anak2 yang kadang2 memeningkan kepala aku jugak.

Makan pun aku main hentam je sekarang. Rasa2 nak makan apa? sebut je semua akan ada depan mata aku. Mcd ke, kfc ke, domino's ke, satay ke.. Giler tul la. Tak sihat langsung cara pemakanan aku ni. Pastu kat kantin opis ni dah ada orang tebar roti canai, amik ko, selang sehari kot aku mkn roti canai. Gilek ahh..


Nyum.. nyum..





Tangkap leleh gue..


Makanya, patutkah aku start diet balik. Nafsu makan membuak2. Boleh ke aku diet. Huauahahu....  Dulu aku minum herbalife turun jugaklah berkilo2. Tapi agak mahal sikitlah produk ni. Hmmm mcmana ye.. Patut tak patut aku consume balik...



Kredit pic to my fren Pikin


 
Tapi, harganya bleh tahannnnnn lahhh... Tapi ok je kawan aku si Pikin ni jual rege kawan2 ngan aku..

No comments: