anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, March 8, 2011

adam di IJN

Moning ollss,

Semalam aku gi cek up adam kat IJN. Alhamdulillah doc kata ada sedikit selaput cecair kat jantung dia, tapi tak membimbangkan. Syukur.. Tahun depan check lagi.

Adalah dalam 5 jam bertapa dalam IJN. Huh. Nasib adam tak buat hal. Baik anak mama ni.

Timbang semalam alhamdulillah dah naik. 5.8kg. Mana taknye aku duk bagi dia Nestum. Aku blendlah dulu. Campur ngan susu. Actually masa mula2 tu aku suap dia nestum pejal tu tak blend pun. Sekali ambik ko tersedak2 budak tu. Wawawa. Kejam mak ko.

Settle je semua, laju2 gi keta pasal perut dah lapo. Sekali tgk kete kena clam. Cinabai tul. Pas laki aku slow talk ngan guard tu, alhamdulillah lepas. Guard tu pun sian tgk adam masa tu dah jerit2 meraung. Then, shoot anta adam kat gombak then laju2 gi kenny roges kat setapak.

Aku makan tak abis pun. Papa abiskan. Burppp konyang...



Pakai stokin kait. Sorry papa, tak muat masuk kepala. *dengki*


*buekk*


hohoho.. masa ni nak nyanyi dah




adam mcm taknak bgun dari scaler tuh. Dan owhh, kaki dia agak terjulur keluar ye..


Mama nye. Makan tak abis pun.


Papa nye.



Dalam banyak2 pic, aku paling suka yang bawah ni. Nampak sangat tenang tgk pic ni. Antara bapak dan anak. Macam paham je dengar apa papa dia cakap. Sweetkan.. *nangis*





ok.. tata.

No comments: