anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, March 6, 2011

Hadih di pagi senin..

Pagi senin. Owh amat boring. Amat bosan.

Subuh tadi tgk amira syok tido lagi, kesian pulak aku nak kejut dia. Tapi kalau aku tak kejut dia, samada aku lambat pergi keje, ataupun aku bakal tido balik.

Nak taknak kejutkan jugak.

Then, bawak kete laju2 drop mira kat umah wan dia, laju2 aku ikut penchala. Sib petang semalam dah topup Touch n Go kat shell. Rm 50 melayang.

Sesampai di opis, beli nescafe n mehun. Memandangkan harini adalah hari terakhir aku breakfast dengan kolestrol yang tinggi, kerana besok aku akan start dengan pemakanan yang sihat. Petang ini stok herbalife akan sampai. *yipee*

Kemudian dengan tiba2 seorang nenek  kawan opis aku yang agak berumur panggil aku datang kat meja dia. Memandangkan dia dah tua  berumur maka aku mengikut perintahnya.

Ohh... alangkah terkejut aku dibuatnya kerana si nenek  kawan aku itu telah dengan rajinnya mengait kasut yang comel untuk adam. Aku dengan malu2 pun mengambil kasut berkenaan dengan ucapan terima kasih.....



 Siap masuk dalam plastik



Alololo... comeykan. Agak2 kalau adam pakai ada cam ppuan tak.. *hantuk pale*


Haha.. ini yang penting ni.. Dicelahan kasut ada duit? owhh sungguh misteri




Apapun terima kasih kepada cc kamina yang dengan jayanya mengait kasut comel ini. Aku sungguh terharu. Ni aku bawak balik kasut ni kang agak2 mira jeles tak.. huhuhu...

No comments: