anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, March 6, 2011

Introducing my Adam

Sekarang ni baru berkesempatan nak tempek gambar adam. Layan jelah ye. Oh ya, bagi yang terlepas pandang post aku sebelum ni, anak aku si adam ni doctor suspect dia ada Beckwith Wideman Syndrom. Sesapa tak paham sila search google. Terima kasih kepada kengkawan yang bagi full support pada aku n adam. Pada yang mengutuk/hina/caci, pegi JAHANAM.


tido anak mama nih



im a big boy.. (sila abaikan 'belon' kat belakang tuh)


Cakkk..



Nak meraung lah tu...



Aku kirakan... adam ni tergolong dalam kanak2 istimewa. Aku redha. Bukan senangkan kita nak dapat anak istimewa. Apapun, budak cinonet ni menambahkan lagi kebahagian dalam family aku. Adam dah 4 bulan sekarang. Dah pandai senyum dan malu2 kalau kita agah dia. love u baby. Kawan2 doakan kesihatan adam ye.

Ohh.. tak adil la kalau takde gambar kakak dia.. dah lama aku tak tempek gambar mirakan.. so layan.. Sila tahan dengan gambar2 gedik budak ni ye..


 
ha.. budget comel la tu..



halamak..


ngan mama comel..


gedik tak..


cayang adik tangan2 kan.. ye kan mira..





Perkenalkan bibik baru aku.. wakakaka .... lariii.. (sori gambar agak blur sebab budak gedik yang ambik)



Inilah gambar family aku yang aku sayang.. Sila jangan kutuk ye. Nanti tuhan marah.

Sekian.

Tata.

No comments: