anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, March 15, 2011

HKL n diet.

Semalam gi HKL. Adoi takde parking. Hangin tul ngan HKL ni.

Ok lupakan parking. Pasal adam lak. Alhamdulillah adam dah naik berat ke 6kg. Doc kata dia sihat. Cuma bulan 6 kena datang untuk scan perut.

Doc cakap syndrom ni pertumbuhan/pembesaran adam akan normal. CUMA adam akan oversize. Ala kiranya cam size2 orang US tu lah. Takpelah.

Cuma risiko syndrom ni, adalah kanser. Kanser dalam perut. Contohnya kanser hati ke, usus ke dan apa2 je lah dalam perut. Tu pasal doc suh scan bulan 6 nanti. Harap2 takdelah. Aku dah serik lah dengar kanser2 ni.

Overall doc kata adam sihat. Alhamdulillah....

Okies citer pasal diet aku lak. Yes.. berat aku turun lagi. Alhamdulillah. Semalam lunch aku bantai nasi ayam kukus ko... Malam lak MIL aku suh makan nasi lauk ayam merah. Aduh. Pebret. Takkan aku nak tolak. Makan aku pun pelahap bagai kucing meratah tulang ikan....

Akibatnya, aku paksakan diriku minum 1 ltr air. Dah akibat kedua, aku kencing2 malam mcm masa ngndung tu. Haih.

YANG BESTNYA pagi tadi timbang berat turun lagi. Tak naik. Walau dah cekik nasi semalam.

Makanya harini aku serius diet balik :P

Ok, kita tgk pagi sok turun tak lagi berat aku.

Bye

No comments: