anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, March 4, 2010

ntah hapa2

Ten-ten pon-pon.. monen-monen uollsss...

Wah semangatnye pagi ni.. (almaklumlah mkn nasi lemak free 2 bungkus..gilo apo ko rina)..

Harini jumaat.. Sok cuti.. yipieeee!!!... Senin ada ptk exam. Apa nak baca ek? Korang doakan aku lulus ek.. (walaupun dah 3 kali kot amik tak lulus gak.. apa bebal ko ni rina)..

Si amira batuk2 sekarang ni.. sian dia.. sampai muntah2 batuk. Bila dah muntah boleh lak dia marah aku. Aku pun tak paham. Siap tampa2 badan aku. Eii sabar jelah. Papa lerrr tukang jadi cleaner mengelap muntah2 tu semua.. Mekacih pa...

Oh ye.. aku ada beli pregnancy test semalam.. lepas test didapati.. jeng jeng jengggggggg...... ntah aku pun tak tau aku preg ke tak.. heh.. pasalnye mmg ada 2 line tapi satu line lagi tu very the light, so dikira line jugak ke? Ntah ler. Sepanjang 30 tahun idup ni sejak period tak penah aku lewat sampai belas2 hari kalau tak pregnant.. Tapi aku tak berharap sgt aku preg sebab nanti kalau sebaliknya aku kecewa lak nanti.. Papa apatah lagi.

Antara kesan2 negatif dan positif aku lambat period adalah:-

-Aku jadi bertambah kuat makan (ala rina sejak azali ko mmg pelahap)
-Aku jadi malas
-Jerawat dah pandai nak mendarat kat kulit mak yg ala2 gebu ni.. Sue pun dah tegur aku ada jerawat..
-Aku cepat penat/ngantuk tapi bila time tido aku takleh tido, terkebil2 la mata sampai 2 pagi
-Jadi pemarah. Papa n amira selalu jadi mangsalah..
-Jadi cepat sensitif
-Malas nak siram pokok2 bunga
-Bila jalan ditengah2 crowded aku rasa nak pengsan.. padahal gi giant je...

Eh byk lak negatifnye.. Mana yg positif?? takdooo.... adehh...

3 comments:

CatlinaFly said...

salam kenal.. :)

CatlinaFly said...

oh mengenai test tu, wpun line kedua tu light je, kemungkinan besar positive.test ni kena buat waktu pagi2 kalau boleh bgn dari tido subuh tu, trus buat sebab kadar hormon pregnancy sgt tinggi selepas kita bgn tido :)

~Rina Mazlan~ said...

ye ke... tp kan mmg saya buat pagi tadi bgn tido. But then, lagi lain kedua tu mcm tak nampak sgt, kiranya lagi tak nampak lah compare dgn yg saya buat first tu.. takpelah next wek saya cuba.. thanx!!