anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, March 10, 2010

aduhai

Korang layan tak citer ni.. aku tiap2 petang wajib tgk..(kadang2 terbabas gak).. Jalan citer takde lah menarik sgt tapi yg aku tertarik dengan hero n heroinnya.. heh heh.. Sopan sangat si khumaera tu bertudung.. Tapi kalau tak bertudung lain lah rupanya... yg si hero pulak dalam citer tu bersongkok.. bila kat luar.. alamak rambut siap kaler wehh..

Nama heroin ni apa ek.. Rianti Cartwright... sgt cantik..ayu je... Minah ni lah yg berlakon jadi Aisha dalam citer Ayat2 Cinta..



Ni Mas Attar... hensem.

ayunye..


Itu saja untuk kali ni ya mas.. Dibilangin ini saja enggak ada yang lain... permisi ya dulu mass...

2 comments:

Mimy Hamid said...

oooo aishah ni?? lawa giless

rina said...

ye.. ni la si aisha tu.. cantik kan.. ayu jekkss..