anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, March 2, 2010

Adakah??

Aku konfius. Kenapa aku tak period lagi. Adakah?.... apakah?...... Aku mengandung. Ya kalau betul aku pregnant Alhamdulillah syukur sgt2. Aku dah nak dekat 10 hari lewat period...

Last week ada beli pregnancy test tapi takdo apo2...

Takpe kita try lagi minggu depan..

Ish ... suspender tul aku..

4 comments:

Sue Rosly said...

Dek Non... pegilah jumpa doktor... Nanti tahulah jawapan yang betul... Kalau nak buat test, kena air kencing pepagi, yang first sekali tu...

PUTERI MONA ROZIANA said...

hah??????? yeiiiiiiiiiiii dpt anak buah r cmniy,...

~Rina Mazlan~ said...

Wehh.. sue, i dah checked tapi light je line kedua tu... nanti cek kat doc..

~Rina Mazlan~ said...

Tak tau lagilah dik.. doakan akak ekkk... :)