anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, March 8, 2010

Masak Asam Pedas special..

Byk nak citer nih.. Semalam aku cuti gi exam PTK kat Sapura. Soalan senang giler kalau ko baca bukulah.. heheh.. makanya terkial2 ler aku menjawap, nak buat bulat2 itam kat kertas jawapan tuh.. lenguh tangan mak nokk..

Then, habis dalam kul 12 tghari terus gi check-up. Kan aku dah 2 minggu lewat tak period2 lagi. So gi check then aku disahkan hamil 6 weeks.. mmg aku dah expect pungg.. Syukur alhamdulillah....
Pastu gi makan kat OU, sri melaka... then tgk wayang citer Salomon Kane. Aku ngantuk weh, dalam wayang aku cam mamai2 nak tido walaupun citernye bestt... Mana tak besnye.. Pancung pale orang, putus tgn, tembak sana sini.. ishh poning pale otak aku..

Pastu balik umah.. pastu tido dengan amannya...

Hari ahad pagi aku buat jemput2 bawang... cicah ngan sos.. sedap...Byk kali dah papa remind aku suh goreng pagi ahad tuh.. sampai kul 4 pagi tgh tdo siap cakap ngan aku suh goreng.. ko ngigau ke apa??

Pastu goreng lerr ... gagahkan pagi2 tu goreng.. (takdelah pagi mana pun.. kul 10 pagi.. ala kira pagi lah kan..ehek ehek).. Pastu lunch aku masak asam pedas.. ngan sayur bayam...


Jemput2 bawang ku.. jemputlah tgk ....


Masa ni tgh mkn kuih.. sory la gamba aku tak teratur....

Asam pedas meletoppp..


Bayam..

Ni gamba amira malam td.. dah pandai pakai sepit rambut..




Okla uollsss nak sambung keje... Enjoy viewing..  Love-Peace ~~~


p/s ~ Oh ya.. kepada Cik Suriayati.. Heppy belated bday... Allah selamatkan kamu... :)



6 comments:

Sue Rosly said...

Wah wah wah ... Perangai kena bebaik tau... Dah ngandung... Makasih wish Birthday.... :D

~Rina Mazlan~ said...

yeee bukkkk.... :) Takmo ngumpat2 dah.. hehe

mr papa said...

mmmm.....comelnya anak papa. nanti jadi anak solehah ye.. aminnn

~Rina Mazlan~ said...

amin.... soleh cam mama lahh..

Mimy Hamid said...

comel ny adik ni pakai baju kotak2 ada style laaaaaaa

~Rina Mazlan~ said...

mimy~ nanti awak ada anak... awak stylekanlah anak awak tu...