anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, April 20, 2009

Menteri baru lagi??

Harini ada perhimpunan dengan menteri baru. Ng Yen Yen (betul ke aku spell neh??..) Kitorang tunggu seawal jam 8 pagi kat bgn UMNO. Kul 9 baru menteri datang. Adeh nak tercabut kepala lutut aku, plus perut lapo. Bila dah sampai lambai2 tangan ala2 cindy crowford. Tapi nasib baik dia senyum tak terasa la paneh di dada neh. So far dia nampak very friendly. Ada ke dia komen pasal baju koporat kitarong. Dia nak ubah kaler yang kalerfulll (ingat tadika riang ke hapa) Pehtu nak ajak menari poco-poco. Astaga tak penah di buat dek aku neh. Bayangkan la aku ni yang ala bam bam nak menari poco-poco. Tapi bila dipikirkan balik cam bes je.. Lain dari yang lain.. Takpe next perhimpunan aku mc.. ngeh ngeh...

Iza, aku, nadiah senyum disebalik lapar menunggu menteri..


Breakfast

Mehun goreng + telo goreng
milo ais
vit c
Lunch
Meggi Curry in cup (Ayoyoyo)
Huh pening betul la pala otak aku arini... Dah konpem tarikh meeting tetiba bos nak tukar tarikh lak. Meeting room semua dah booked. Ingat sonang2 ke aku nak cari tarikh lain, nak deal ngan PA2 bos lagi. Tapak kaki ni rasa cam bengkak la pulak. Berdiri lama kot tadi. Bos ni main 'petik' je suh buat keje... heeyyy.. bos...bos...

No comments: