anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, April 28, 2009

amira..


Pejam celik pejam celik, rasa cepat je anak saya ni besar.. Dah 2 tahun lebih dah. Alhamdulillah, senang je saya menjaganya. Tak banyak perangai sangat pun dia. Cumanya kalau tak sihat ke,rasa kita tak beri perhatian kat dia, mula la merajuk sambil peluk tubuh pastu tu cakap 'nanak awan' (taknak kawan) Bukan main manja lagi dia. Kuat merajuk je la amira nih. Tapi senang nak pujuk. Sekarang ni petah la cakap.. Antara ayat2 yang dia dah pandai...

- 'Cepat la mama'...(bila time saya buat susu)
- 'Salah lah'..... (bila time saya salah sarungkan kasut dia)
- 'Mama a'at' (jahat) (bila time saya marah dia)
- 'Mama nak air' (bila time haus sangat)
- 'Atok lat' (solat)
- 'Miya tuh' (amira jatuh)
- 'Mama syame2' (shame) ----(tatkala mama nak pakai baju)
- 'Empers mama' (pampers mama) ---- Pad saya la tu.. :)


Kadang2 banyak yang saya tak fahampun apa dia cakap. Adeh letih nak fahamkan..Fizikal amira pun byk berubah. Dari takdak rambut dah tebal dah rambut sekarang, tanda merah kat dahi dah kurang, gigi pun dah penuh (hehe normal la tuh) Kiranya saya ni terlalu obses nak tgk amira membesar depan mata saya sendiri..

Ni antara gamba2 amira masa kecik ... :)

Ni je dapat update :( Takpe lah next time kita update ek...

No comments: