anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, April 28, 2009

Bangun lambat??

Harini nak citer pasal saya bgn lambat nak gi keje. Ngeh ngeh. Pagi tadi hsemate saya si lili kejut bgn tido.. 'kak.. bangun.. dah pukul 7 dah niiiiii...' hahhhh apa?? kul 7??? adoila awat sedap sgt tido neh....... Jadinya lambat la saya sampai opis arini pasai kul 7.30 pagi baru kuar umah. Si amira pun syok tido mlm tadi tak la merengek sangat. Tapi sebenarnya mama dia tido tak nyedar diri hihihi... Nasib la dah gosok baju siap2 mlm tadi. On the way gi opis punyala jem. Lemah pala lutut makcik!! layan je la lagu kat radio. Kejap2 saya dok tukar hot fm, pastu sinar fm, pastu hitz.. Nyanyi2, ngumpat2 dalam kete ngan lili.. Ngeh ngeh.. kul 8.20 baru sampai. Sampai je kat opis, bg punch kad kat bos suh sign. Bos kata napa lambat rinaaa... Saya pun jawabla ngan jujurnya (bak kata jus jujur kak nita) Errr... saya TERRRR bangun lambat lah puan.. Adoi la tebal muka makcik neh.

Pehtu breakfast nasi lemak sama milo ais. Lapar sangat rasanya sebab jam lama tadi. Pastu cam biasa buat keje2 untuk meeting sok...

Ni nak cerita sikit day before yesterday, kira semalam punya semalam.. Saya masuk toilet, masa tu dah pas maghrib kot, tgh2 saya dok syok bersiram, tetiba amira menangis.. menangis yang sungguh2, mendayu2... Saya dengar dalam bilik air.. Pesal la anak saya ni.. Dengar auntie lili dia panggil amira..amira... tapi lagi kuat dia nangis.. Risau pulak rasanya. Cepat2 saya mandi apa segala.. Pastu terus dapatkan anak saya tuh. Adoila kemain menangis.. meleleh2 air mata.. Tanya dia kenapa amira nangis nii... peh tu dia jawap '' tu ... tu .... akut..'' Tangan dia dok tunjuk tingkap bilik yang terbukak. Punya lahhh berderauuuu darah saya.. Saya ni manusia yang paling penakut kat dunia ni. Pehtu saya pujuk2 dia.. takda apa2 lah kat tingkap tuh... fuh...(sambil lap peluh kat dahi)..

Tapi betul la kata org2 tua. Budak boleh nampak 'benda2' nih.. Ya Allah Kau lindungi lah hambaMu yang lemah ini...

No comments: