anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, April 27, 2009

Menitik air mata..

Hari ini mungkin hari 'mendung' bagi aku. Pasai pagi2 tadi aku dah menangis pasal teringat arwah suami aku. Itu pun secara tak sengaja pasal hsemate aku tanya mcmana proses GL (Guarantee Letter) untuk family kita yg nak dapatkan rawatan di hospital kerajaan. Aku dok explain2 sampai tak sedar air mata aku dah leleh. Dui dui..

Kat opis lak.. Ada sorang kakak ni dok rajin tanye pasai arwah. Aku pun tunjuklah gamba2 arwah yang aku simpan dalam pc. Daripada dia tak sakit sampai la gamba2 dia dah sakit. Pedihnya hati aku tgk. Alfatihah untuk arwah suami saya...

Bismillah Ar-Rahman Ar-Raheem
Al-hamdu lillahi Rabb il-'alaminAr-Rahman Ar-RaheemMaliki yawmi-d-DinIyya-ka na'budu wa iyya-ka nasta'inIhdina-sirat al-mustaqimSirat al-ladhina an'amta 'alai-himGhair il-Maghdubi 'alai-him wa la-d-dallin - Amin

In the name of Allah, the Most Beneficent, the Most Merciful.Praise be to Allah,
Lord of the Worlds:The Most Beneficent, the Most Merciful:
Owner of the Day of Judgement.Thee (alone) we worship;
Thee (alone) was ask for help.Show us the straight path:
The path of those whom Thou hast favoured;
Not (the path) of those who earn Thine anger nor of those who go astray

No comments: