anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, April 26, 2009

Book fair + amira batuk..




Lama tak update blog ni bukan hapa.. maleh..Pehtu badan tak berapa nak sihat so takde mood la saya nk meng'update'kan blog nih. Apapun ada gak la cerita yg saya nak ceritakan. Hmm last thursday saya n the gang gi book fair di PWTC.. Punyalahh ramai orang noookkk....adeh pening pala makcik ni.. Dalam pening2 tuh dapat gaklah grab 2-3 buku. Semua buku aku beli kebanyakkannya berbentuk islamic. Bagi insaf sikit kat saya yang 'laghoo' ni. Apapun gamba tak amik. So takdak gambar lah.. Tapi bagus jugak diornag buat book fair ni. Atlist.. manusia cam saya ni yang liat sikit nak membaca.. terbuka hatinya untuk mendalamkan ilmu dengan membaca. Marilah mari.. kita membaca...


Okeh citer pasal buku abis dah. Ni nak citer pasal amira. Malam semalam dia muntah. Batuk2 berkahak. Sian la anak saya tuh. Dah la susah nak makan.. nak susu pun payah sikit. Tapi yang aku 'suspect' dia tetap cargas seperti biasa. Ngeh ngeh. Bagus anak mama nih. Jangan jadi cam mama.. demam sikit.. ngada2 lebih. huhu..



No comments: