anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, August 23, 2010

mengadu..

Kepala aku sekarng ni kerap pening macam ala2 nak pitam. Napa agaknya ye.. mungkinkah disebabkan aku kerap jugak makan durian? Hmm durian jugak yang membuatkan aku memalam tido berlengaih.. peluh.

Atau aku kuat mengadap pc.. membaca info2 pregnancy, membaca blog kawan2, berfacing booking.. (hehe takde keje ke)..

Pastu dikala ini juga aku kuat hangin asyik nak marah. Amira mmg selalu kena tengking n jerit ngan aku sebab dia sekarang ni sgtlah nakal walaupun nampak pendiam. Ada je tak kena. Pastu dia jugak kuat mengamuk..

Dan aku sekarang ni aku mmg takleh nak jalan lama2.. Even tgk wayang pun aku dah restless, takleh duk lama2 sebab sakit pinggang. Nak tido pun satu hal. Pusing sana pusing sini.. Bila melentang aku rasa nak muntah n sakit pinggang. Mungkin sebab tamparan hebat perut besar ini.

Owh tak lama lagi nak raya... so persiapan raya aku adalah seperti berikut (eceh):-

Amira
1) Baju kurung            - dah ada 2 pasang
2) Kasut raya              - tak boli lagi
3) Blouse/jeans/dress - tak boli lagi

Papa
1) Baju melayu       - done
2) Songkok             - pakai yang lama je
3) Samping             - pinjam abah punya je

Mama
1) Baju kurung        - celah mana ko nak sarung? badan mcm kapal cruise..
2) Kasut raya          - sila pakai bata comfort 0" inch yg sedia ada. (asoh gi pasar  
                                  pun bergaya okeh)
3) Brg make up       - muka dah padat/ketat ada hati nak solek2.. tak payah!!


Kuih raya
1) Kuih semperit   - done!! 5 balang.. (untuk mertua, mama, ex mertua dan untuk 
                                aku 2 balang..ehem)
2) Cookis coklat   - done! sebalang je..
3) Kuih tart           - done 2 balang


Owh tu saja luahan tak puas hati kali ni... Daaaa...

No comments: