anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, August 26, 2010

Doctor kecik

Semalam pas buka pose kat secret receipe kat umah tu, singgahlah kat kedai serbanika kat area situ jugak.



Sajala jalan2 kat kedai tu.. ater kedai tu barang2 murah. Then amira grab satu mainan dokter-dokter..



Helo-helo..







Pastu dia sebuk tanya aku... "mama mcmana nak main ni.." then aku cakap "Ya kena cari patientlah.. baru leh cari doc.." Pastu dia tanya sapa nak jadi patient, aku jawap sesapa pun boleh.. teddy bear pun boleh..

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

Tapi, dia lagi suka perut aku jadi patient... Sakitlah perut aku ditekan2.. doi!

No comments: