anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, August 31, 2010

32 weeks

32 weeks

Saja2 la kan nak test tgk muka aku ni market lagi ke tak.. almaklumlah dah makin kembang. Cepatkan dah 32 wks. Tapi perut aku ni dah cam 38 wks dah.. besar n terik.. Ye lah doc kata air ketuban lebihkan.. Bila aku berjalan je aku rasa perut aku cam nak jatuh je.. (leh lak camtu ek) so all the time aku akan peganglah bawah perut. Tapi kalau gi shopping complex orang dok tgk2 perut aku.. eiii sibuk jee.. Kalau duk bersila, nak bangun mesti mintak tlg papa tarikkan tangan kalau tak alamat 10 minit lah aku  ke kiri ke kanan nak bangun.. Amira offer nak angkat aku.. takpelah nakkk nanti ngan ko sekali tergolekkk...


Ohh masamnyer muka..

haa dah senyum sikit.. ooh padatnya mukaku



Next cek up aku next week 7hb, pastu cuti rayee!! ehhehe. Tapi doc kata jgn travel jauh. Abih camno aku nak blik somban? Jgn beranak kat seremban sudah... kekeke.. gelak2 gak.. takut ni weh..

Wahh pagi ni setelah dimaklumkan kawan cek online bank, RM500 sudah masyukk.. alhamdulillah...


No comments: