anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, August 8, 2010

29 weeks

29 weeks..

Minggu ni kandungan aku dah 29 weeks aka masuk 8 bulan. Hanya tinggal beberapa 1 bulan lebih untuk baby keluar melihat dunia, dan harap semuanya selamat.

Amira pun hari2 dok cium perut aku. Tanya bila baby nak kuar, nak main ngan baby. Kat rumah tu dia ada 2 basikal. Yg kecik punya dia kata nak bagi baby.. so sweetkan..Pastu, nak tido sekatil ngan baby (tido pusing 180 darjah ada hati nak tido ngan baby)...

Sabtu lepas proses mengemas umah, mop lantai giler berabuk mcm rumah tinggal takde penghuni.. Basuh baju2 baby yang baru dibeli.. Nampak cam sikit je baju.. bila sidai amik kooooo byk lerrrrr jugak...

Ahad (semalam).. telah berjaya mengpack barang2 baby dalam beg..cepat sangat ke ek? ala lantaklah.. sebab aku rasa dah mcm nak beranak dah ni... hehe.. cuma beg barang aku je tak siap lagi.. Ala bawak towel je ngan kain batik ngan pad..

Bengkung ngan barut disponser oleh adik ipar aku.. (syukur)

Kalau orang tanya perasaan aku dan persediaan aku untuk bersalin.. aku tak tau nak jawap apa.. Takut? mmg aku takut.. takut sakit.. Mmglah beranak sakit ek? Tapi aku harap semua berjalan lancar..

Aku juga takut kalau2 aku tak dapat kuruskan badan selepas bersalin... wawaaawa..

Minggu depan check up lagi... huh..

No comments: