anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, August 12, 2010

Marilah berpuasa

Selamat berpuasa semua.. walaupun dah masuk 2 hari ek kita pose..

Aku 1 ramadhan succesfull pose.. 2nd ramadhan hancusss ..hehe.. perut terik wehhh.. tak tahan.. harini 3rd pose, aku akan gagahkan jua. Cuma yang peliknya time pose perut kosong ni, tersangatlah aktifnya baby ni menendang. Adoi.. mak ko ni dah la lapa.. jgnlah tendang kuat2 sgt yang oiii....

Bila pose ni aku rasa badan aku ringan sikit (ringanlah sangat) hehe.. tapi bila time berbuka amik ko.. senak. Dah tu minum cincau aiss tak ingat. Makan sesuap pastu teguk air sudahnya perut kembung dek air...

Gi bazar lak, aku rasa nak tumbang. Laki aku pun rasa nak tumbang, punyalah ramai manusia..

Tapi bila ramadhan menjelang mmg kita rasa seronokkan?? pastu rayeeeee!!.. aku mmg takdo baju raye lah kan..pakai jubahlah no.. hmm..

Sahur kali ni, aku just makan nestum ngan biskut. Oklah kot dari tak bangun makan. Bangun sahur kul 4.30 makan laju2 sebab nak tido balik. Konon dapatlah lelap.. hampeh mata tak leh tido.. Amira time org bangun sahur, dia dengkur baekkk punya..

Semalam berbuka aku masakkan ikan bilis goreng cili api ngan telo dadar je.. perangat rendang daging mil bagi haritu.. Sib laki aku tak cerewet.. hehhe.. arini dia ajak berbuka kat mamak kat umah.. adake nak berbuka kat mamak.. Tak tau lah nak mkn apa..

Ok uollss.. selamat pose.. ^^

No comments: