anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, December 27, 2009

pot pet..

Aku takde mood lah nak update blog. Napala...

Hmmm... Weknd lepas byk lepak umah. Adik ipar aku si je'an dan baby tido umah hari sabtu. Hari Jumaat aku masak Asam Pedas Ikan Tongkol ngan Udang Goreng. Papa kata sodap. Ye ke sodap..

Hari Sabtu lak aku masak kari daging. Hapa?? ok. Jangan tak percaya. Walaupun aku tak mkn kari, tapi dah ado laki ni kena varietykan masakan kita tul tak. So, aku rasa cam pahit2 je kari aku tuh. Tapi papa kata sodap.. aiiii.... semuanya sodap laki aku ni...

Then, semalam (ahad) mil aku datang. Aku masak spageti, goreng ayam dan buat mushroom soup. Mami layan je.. heh hehhehh..

Gamba2 makanan tak amik sebab den takdo mood.

Oh ya.. Sabtu lepas gi inject amira.. sebab masa umur dia setahun dia tak gi inject. Tu pun papa bising suh gi cucuk. Masa masuk klinik amira happy je. Bila jumpa doc, pastu doc nak check amira demam ke tak, dah berubah muka anak aku tuh.. pastu bila doc kuarkan jarum cucuk tu.. amira kata mama nak balik... Aku cakap le jap lagii ye. Then doc nak cucuk kat lengan aku takmo suh cucuk kat bontot... Papa kata cucuk kat bontot nanti dia sakit nak duduk.. ahhhh aku tak pedulik.. dah le lengan anak aku tu halus lagi mau cucuk kat situ.

Aku pun pangku amira, bila doc cucukkk je bontot dia..... Tu dia nangis mcm kena dera. Aku dengar aku pun nak nangis sama. kekeke.. Pastu pujuk2 dia. Ok dah.

Alhamdulillah dia demam sehari je.. Tu pun tak berapa panas sgt badan dia.. (Demam siap leh nyanyi okeh) Tapi yang kesiannya bontot dia sakit.. takleh duduk la takleh baringlah..Tapi bila tido boleh lak melentang... Pastu papa cakap, ha tu la nak cucuk kat bontot dia lagi... ahhh sadap u..

Nak bagi amira ubat demam pun senang. Bagus2 anak mama ni.

16hb January depan amira kena cucuk lagi... Haihh..

No comments: