anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, December 30, 2009

Hepy New yearrr everyone!!

Sok tahun baruu.. yay! (Padahal apa ntah besnyerr sama je bukannya dapat duit)

Papa ajak gi Titiwangsa tgk bunga api. Aku pun excited shukeeee.... Amira mesti lagi suka tapi harap2 dia tak tido lagi la sampai kul 12 mlm kang.

Azam aku tahun baru (ececeh) mestilah harapkan family aku bahagia. Dan aku juga planning nak tambah anak sorang. Adalah si amira kawan. Doa2 ye kawan agar aku pregnant tahun depan. (sukalah papa tuh kalu baca ni)..

Tu je lah nak citer. Malam kang aku snap gamba byk2 okeh.... Bye u ollss take k. Malam ni jangan merempit.

1 comment:

mr papa said...

paku dulang paku tersepih...mengata orang dia yang lebih....pirahhhhhh