anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, December 14, 2009

Idiot people

Aku tak suka jika manusia tidak dapat menghormati dan respect each other.

Aku tak suka kalau orang memekak kat ofis.

Aku tak suka kalau orang takde keje tapi buat ofis cam taska. (Kanak2 Ribena ke hapa??)

Aku tak suka manusia yang cakap terjerit2, ketawa kuat2 terbahak2 kat dalam ofis.


Tolonglah. Hormat orang lain yang tengah buat kerja.


Hmm.. kenapa aku emosi harini. Aku pun tak pasti. Yang nyatanya aku harini sedikit 'hangin' sebab BISING. Tambahan pula emosi aku kurang stabil sekarang. Perlu ke korang cakap kuat2??? Sialan betul la..

Aku mmg takleh tahanlah mcmni. Korang nak aku jerit ke.

Biatch.