anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, December 8, 2009

hepy bday 2 me

Hepy bday 2 me..

7hb lepas genapla umur aku 20 tahun... eh 30 tahun... eii ngerinya dah masuk angka 3. Apapun aku bersyukur ke hadrat ilahi pada umur aku kini aku telah memiliki kehidpun yang boleh dikira sempurna. Dengan kehadiran papa dalam hidup aku dan satu2 nye anak aku amira.. (buat masa ni lah... ehehe)....

Patutnya aku dah jadi matang. Tapi aku rasa masih berperangai kebudak2kan.. masih manja2 gitu dan masih mengada.

Perkembangan aku.. takde yang menarik.. cuma badan je bertambah kembang sebab tak diet dah lagi.. Asal orang ajak aku makan aku on je.. belasah je... Maka dengan itu hattanya, aku sekarang DEBAB kuasa dua.. adeh sedih. Papa pun cakap.. "sudah la tu.. kurangkan makan.. tak kesian kat pa ke.." hehe.. Ditambah pulak sekarang ni mil aku rajin tapaukan lauk.. nak taknak kenalah makan... (padahal takleh tahan tgk lauk sodap..)

Si amira pulak sekarang aduhai.. betapa kesabaran aku diuji. Tersangat2 lah nakalnya budak tuuuu.. Tambah2 ada papa nye bertambah laaa kuasa veto mengadanye. Sib la papa rajin layan. Kalau aku ler.. eiii dah lama kena puk budak tuhh..

Gambar terbaru takde yang menarik untuk di paparkan.. aritu geng diva aku belanja makan SR kat bawah opis ni.. Aku mkn Tom Yam Kung.. huh tak hengat .. ngan apatah namanye.. Makan makan makan..

Overall.. birthday aku kali ni.. aku hepy.. oh ye papa tak sempat beli hadiah.. dia bagi cash money je... (mekacih pa...)

Tu ajelah entry buat kali ini. Sekian. Selamat beramal..

No comments: