anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, December 2, 2009

Helloo..

Sekarang ni aku kat opis dan banyak keje tapi aku malas nak buat tapi kena buat jugak kalau aku tak buat nanti aku kena marah ngan bos.... hehe... Bukan aku takut kat bos, tapi dia tak takut kat aku..
Well, last week majlis persandingan aku alhamdullilah berjalan dengan lancar walaupun pada mulanya aku ingat ujan tapi tak ujan rupanya.
Ramai juga orang opis aku datang dan ramai jugak tak datang. (Dah tau raya aji ko nak sanding jugak wat pe) dah tentu ramai balik kg. Tapi takpe, doa diorang lagi penting...
Gamba sanding next entry aku post ye sebab arini lupa bawak gamba (tak tau lah dalam pale otak aku ni ingat apa)...
Terima kasih pada bekas mama dan papa mertuaku yang sudi datang, dan sudi menjaga amira untuk satu malam. Maka dengan itu, selepas habis bersanding dengan gagahnya aku dan en suami bersiap gi tgk wayang kat OU. Cerita Twilight Saga (tul ke tajuk niiii) ... Dan dengan selambanya kitorang tinggalkan tetamu2 yang masih sibuk berborak2 (macam tak reti nak balik) hauahuauaha jahat mulut ko rina...
Apapun terima kasih ye semua... Love u ollss... Oh ya di bawah ni antara nama2 penaja aku..
Iza Rosli/Antie milah ----- Pastry dan bunga telor
Sue ---- Fondant kek yang sangat cantik dan kelassss...
si kembar----- telor
Dian---- P.A system
Abah (bapak mentua aku) ----catering
Mm buat masa ni tu je la aku ingat... Kalau aku terlupa nama penaja lain jgn marah ye...
Untuk kawan2 opis juga.. thnx so much for the present..
Ok u ollss... take care..
p/s --- Buat sue, sabar ye sebab ayah awak tgh sakit. Harap Pak Rosly cepat sembuh....

No comments: