anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, December 28, 2010

Ya salam..

Takde keje sgt so main2 tuka baju blog.

Harini aku sampai pis kul 730. Sampai2 opis kunci. Dem.

Nasib swap machine kat luar.

Bila pintu dah bukak, laju2 letak beg kat meja, laju2 gi kantin li breakfast. Makan meehun + paru + nes tarik. Tapau mkn kat meja. Owh heaven. Malam semalam tak mkn, cuma jamah goreng pisang jek.

Sekarang ni cuaca memang sejuk eh? Atau aku dah duk apartment ni tetiba aku rasa sejuk memanjang.

Rumah tak abis kemas lagi. Tapi sesi melipat kain baju dah 90% siap tunggu baju papa je. Biar dia lipat sendiri. Mak malas sikit nak melipat baju ni.

Dapurku, masyaallah takleh nak cakap. Kalau ada anak gajah, aku rasa muat dia nak nyorok kat blakang2 plastik2 penuh isi barang tuh. Adeh.

Tapi aku akan pastikan minggu ni aku clearwater kan umah aku yg mcm tongkah pecah.

Hmm.. apa yg aku perasan, bila aku ambik heavy breakfast mesti perut aku terberry dengan lancarnya... *senyum*

Oh ya besok Adam ada appoinment doc. Aku tak dapat teman so laki aku pegi ngan adik dia.... *sedih*

Malam tadi jugak aku ngamuk ngan Adam pasal dia susah nak tido. Aku picit2 idung dia kuat2. So dia pun melalak dengan kuat. Huauahahah.. aku suka.. giler kejam aku..

Thats all for now. Adios.


p/s : Pagi tadi aku lupa nak pakai dedorant nak cepatnye pasal. Sib baik ada spare perfume dalam kete, apa lagi sembur jgn tak sembur. Pastu baru tadi laki aku kol aku dia kata dia pun lupa pakai dedorant. Hmmm... adakah anda juga lupa pakai pewangi ketiak? *tepuk dahi*

No comments: