anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, December 21, 2010

Tukar baju la pulak..

Ye betul kengkawan semua makcik ni nak tukarler gambar heading kat atas tu ha.. amik ko bapak besau yang keluar.. Aku pun terkejut bila click view blog tadi. Tapi takpelah, tu gambar ala2 klasik. Background lak aku tukar ala2 lampu2 yg kabur, aww romantik gitew.

Aku nak kuruskan badan lah (aik tetiba tukar topik lak)... Bukan apa ramai dah tegur aku bila aku start keje aritu. Ada yg kata,

---- 'aik, dah beranak ke lum?' (Nak je aku jawap, lum lah ada sebulan lagi nak tunggu due date.. leh tak?

---- 'aku ingat ko masuk keje slim, dah terbayang2 rina masuk ofis nanti mesti cun melecun pasal dah kurus' (Yang ni nak je aku jawap, takpela... badan aku.. beras byk kat umah aku, sayang tak mkn nanti expired..)


Apapun terima kasih diatas teguran2 kalian.. Membuatkan aku  kena gastrik  semangat nak kuruskan badan. Sekarang aku dah dapat cover makan berat. Pagi2 sampai ofis, buat air nes o panas cicah ngan biskut/roti suda...

Macamana eh nak kurus.. adeh..

No comments: