anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, December 22, 2010

Good Mowning..

Mon


Salam. Selamat pagi. Dah breakfast ke korang? Harini aku sampai pis awal. Mendung je hari. Hujan lak tu. Nasib tak jem. Berapa kali ntah aku nguap masa drive..

Sampai ofis je perkara wajib buat nes o kawww dulu. Dulu sebelum bersalinkan Adam, aku tak minat sgt nes o ni.. sekarang ni dah addicted lak. Kat umah takde nescafe so terkebil2 la mata... Laki aku lak suka tea o. Boleh 1 teko tu dia abiskan.. Takpe, tea bagus untuk kesihatan..

Harini sepatutnya aku dapat kunci umah baru. Tapi SEPATUTNYA aku dapat awal disember aritu. Tapi owner gi oversea lak bercuti. Haih.. lawyer aku dah kebas telinga agaknya kena sound ngan aku suh call owner tu. Padan muka Kesian dia.

Hmm nak cat umah kaler apa eh.. pening.. apapun kita layan dulu nes o panas..




Surrpppppp.... ahHHHHHHH......




No comments: