anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, September 17, 2009

Yapeda..

Kenapa aku ngantuk harini?? ngantuk gila babas niiiiii.... korang bayangkan tgk duduk kat kusi ni aku leh terlelap @3pm okeh. Ingat mak aku nye pejabat ke sesukahati aku nak tido. Adoi napa la aku ngantuk sangat niii.. (yang sebenarnya aku dah takde mood nak keje okeh) pagi tadi masa parking kat putra aku tgk ramai ler manusia dok usung beg nak balik kg. Aku? masih keje. Masih menunaikan tanggungjawab pada kerajaan.

Nasib harini half-bonus dah masuk. :) mari kita sengih ye murid2.. Walaupun 'ado' je jumlahnya tapi ALHAMDULILLAH daripada takdo....

Aku tak sabar nak balik nak masak TOm Yam. Ni 1st nak masak. Dah beli siap2 pes tom yam. Kalau jadi leh bukak kedai 'Rina Over Tom Yam Poktek'... huahuah Muahahaha.... (tak kelakar pun, tapi saja nak gelak pasal ngantuk.) Sok keje lagi.. adoi cina habeng tul. Tapi padan muka aku gak pasal coti dah tinggal sikit...

Selamat berbuka..... buka pose hokeh bukan buka mata gi shopping balik kang. Sudah2 lah tu dah over budget nih. Tata.

No comments: