anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, September 6, 2009

Biskut cornflakes


Wahhh... dengan megah dan kembang hidungnya dan buat julung kalinya aku buat kuih raya. Sonang je... ko cari resepi kat tenet, mano yang sonang tuh aa ko print je. Pastu sukat pakai cawan, takyah pakai scaler (walaupun aku dah beli siap2)... pastu ko main campak je tepung2 tu selagi leh campak. Ada gamba sikit aku amik, layan lagi..........

Senang je proses buatnya, Mr papa pun kata sedap. Tak tau la kot2 dia saja nak jaga hati aku. Amira lak suka mkn biji ceri yang aku dah susun cantik atas kuih tu. Dia rajin kopek bijik ceri tuh. Sekian. Adios.

No comments: