anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, September 7, 2009

Ngantuk tahap GaBan

Napa harini aku mengantuk, malas nak keje.. Tension tul la. Mata ni nak terlelap je ni. Adoi.. baru kul 9.48 am. Leh tak aku tukar am tu ke pm? leh tak..
Harini bos takde.. tapi keje melambak. Camne nak wat keje kalau mata ngantuk? pastu tekak ni terbayang mee kari bahana aku selak majalah wanita tadi. Nampak tauhu n kacang panjang terapung je atas mee kari tuh. Tengok resipi cam senang je nak buat. Tapi aku tak penah buat mee kari pun sebelum ni.. Apa kata kita try puan2??

ahh malasla..


Lagi 2 minggu raya. RAYA??? oh tidak. Baju aku ngan anak tak beli lagi. Camne ni. Kengkadang bila pikir takde mood nak raya-beraya ni. Aku tgk kawan2 aku bersemangat je nak raya. Cuti raya dah apply siap2. Takpe. Kang lambat apply bos tak tau pulak. Cam aku. Mana aku apply lagi cuti raya. Sok dah nak cuti, baru terhegeh nak apply. Pastu bos kecik ni kerek lak nak luluskan cuti. Cam bagus je, rasa nak penampo je sekali. Aku pedulik apa dia luluskan ke tak ke kalau aku cakap aku nak coti, wajiblah aku coti. Noktah.

Menda la aku bebel pepagi ni. Bosan sebenarnya ni. Tapi 85% adalah sebab aku ngantuk. Napa aku ngantuk, sebab aku lapar. Huahauhauhauhauhaua..........

Dah la, nak wat keje. Tata.

No comments: