anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, September 30, 2009

playdohh

Sila layan gambar2 amira dok main playdoh. dengan kusyuknya. Aku panggil nak amik gambar pun dia wat tak layan..







Sila lihat serpihan 'tanah2 liat' yang bertaburan kat lantai tu... grrrr

Mesti dalam hati dia cakap... 'mama aku ni tak reti bahse ke.. aku tgk sibuk nak main ni'..




Nampak menarik je dalam gambar tu.. Aku pun naik syok main. Tapi playdoh tu last2 bercampur2 aduk semua kaler.. Dah jadi cam hampeh, kalerful.... Tapi ok lah main ni. Mula2 masa aku buat bentuk eskrim, amira siap nak masuk mulut nak makan. Aku cakaplah 'Nooo... ni takleh makan, ni tipu2..' Pastu dia buat muka slek, cam marah la kat aku. Pastu dia okey... hehe

No comments: