anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, June 10, 2009

Story mory..

Hari ini hari khamis. Harini dan semalam dan semalam punya semalam nape saya mkn banyak? ooo tidakkk.. kenapa rina? Saya berazam nak start balik diet saya yang terbengkalai mcm bangunan terbengkalai. Herbalife saya pun ada byk lagi kat opis dan di rumah. Cuma teamix dah tinggal sikit. Tapi bila dia tinggal sikit dia jadi keras.. kenapa ek.. Sebab masuk angin kah? atau sebab kena air kah? tak tahu lah saya. Saya rasa sebab2 these 2 days saya rasa lemah2 badan adalah sebab saya terlampau/terlebih makan. Yes, i admit that. Kenapa saya banyak makan? saya pun tiada jawapan di atas persoalan tersebut. Mungkin juga sebab saya dah lama tak jogging. Atau mungkin juga sebab saya bosan dengan hidup saya. Bosan? ooooo tidak sama sekali. Kalau anak saya takde baru saya bosan. Tapi kalau dia ada saya penat pulak.. :P
Apapun saya mmg kena jaga pemakanan saya dengan betul. Tapi orang lain mkn lagi byk dari saya, tapi kenapa mentennn je. Hmm tula. Org dok kata kadar metabolisme dia tinggi. Jadinya kadar Metabolisma saya rendah lah? ye ke? cam tak betul je...
Amira pun dah tak banyak meragam sekarang ni. Tido pun senang dah. Even dia masih bergantung pada 'that thing' untuk tido, tapi dia akan tido jugak pas tu. ??? menda saya taip ni.. Saya pun tak paham. Sekarang ni saya masih di ofis, kemengantukkan selepas lunch mkn char kuew tiow tadi. Makan byk la saya ni. Tolong la. Or mungkin sebab hormon saya tak stabil? tapi kenapa? Kain baju kurung saya pakai pun dah tak payah nak cangkuk. (Faham tak apa signal tuh).. TETAPI saya akan sentiasa talking 2 myself that im not fat yet... :)
Sejak saya dah tinggalkan herbalife, kawan pun ada tegur yang badan saya makin berisi/kembang/pejal compare dengan masa saya displin dengan herbalife. Oo tidak.. kenapa stop rina????... ohkehh... saya akan berjanji (ngeh ngeh) akannnn serius n displin pada diet saya. Hurmmmm boleh ke... :x

No comments: