anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, June 9, 2009

Singapore..

Seperti yg di beritahu, last wekend saya berjalan2 ke singapura. Menarik tempat2 nya. Tapi panas sgt lah cuaca masa tu. Sakit pala saya. Amira asyik mengamuk je. Dia bosan kot travel jauh. Tapi bila berjalan2 kemain suka dia. Tapi kalau saya plan nak jalan2 lagi lepas ni.. Better tempat lain la. Saya takmo lah gi singapore lagi. Pastu org2 kat sana 'sombong n berlagaksss'. Sabar je lah.. Tapi oleh kerana vacation saya ni 'free' so, saya layan je lah... Here some pics..




tgk tu dia lari.. Masa ni kat perhentian Machap, Johor..



my mom n sista..

Add Image


Kat taman botanic, mmg cantiklah pemandangan dia. Ada cactus, orkids..


My brother n his son..

My sis in law.. Cam pro je amik gambar..

No comments: