anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, June 4, 2009

Moody..

Harini (Jumaat) , saya tak berapa ada mood sangat. Nape ntah. Mungkin sebab 'red flag' saya ni. Mungkin jugak sebab saya ngantuk. Ataupun banyak makan. Hmm yang pastinya besok pagi saya akan berjalan jauhhh. Seronok tu mmg seronok, tapi rasanya mesti penat. Harap2 amira tak buat perangai lah esok.Takpe, dia leh kawan ngan si kakak umie n abg faries. Dan harap juga moga2 perjalanan kami besok selamat. Diberkati allah.
Hari pas keje, gi amik amira then tunggu mr papa datang fetch kitorang. Mintak tolong dia hantar balik sbn. Saya mmg tak larat nak drive, plus takut amira buat perangai lagi mcm aritu. So arini kita buli la mr papa suh anta. Dia kata 'boleh..boleh'.. dalam hati dia tak tau ler.. heheh..
Mlm semalm pegi OU cari baju amira sikit. Adalah 2-3 pasang. Dia paling suka sweater dora yang ngam2 kalau dia pakai. Kiranya tahun depan takleh pakai dah. Dah ketat. Tapi nak wat mcmana dia suka sangat baju tu. Beli la jugak. Saya tak sempat nak snap gamba. Sebab takde mood....

Adios..

No comments: