anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, June 3, 2009

Balik kg..

Alhamdulillah malam isnin haritu saya balik seremban, saya dan amira selamat sampai. Dah lama saya tak drive malam2 berdua dengan anak saya. Rasa takut pun ada. Kenape ye? padahal masa bujang2 dulu drive sorang2 pukul 12mlm ke 1 pagi ke tak kisah pun. Mungkin sebab saya risaukan anak saya. Saya pinjam kereta mr papa. Kereta dia kan luas sikit dalamnya berbanding dgn kete 'comel' saya tuh. So amira takmo duk diam. Daripada rumah, sampai sg besi dia dah rimas. Ye lah saya tgh fokus driving, jadi saya tak berapa nak layan dia sangat. Kesian dia. Dia gi main tutup bukak tingkap. Ye la kan automatic nak bukak tingkap tuh, kalau kete saya kena pulas2. Heheh.. so dia pun sangat teruja main tu. Saya pun tak kisah lah sgt. Pastu dia dok bye2 kete sebelah. Aduhhhh.....Yang paling saya rasa takut n jantung berenti kejap, bila dia keluarkan kepala dia. Ya allah... takutnya saya.. Bayangkan lah saya tgh drive, dengan nak tarik kepala dia masuk ke dalam kete. Tgh2 highway dalam 100 k/j. Kecutnya perut saya. Sampai saya jerit2 dalam keta tuh marah dia. Dia buat derrkk je.
Kesian dia. Dah nak sampai kat tol seremban, dia nak duk belakang pulak. What?? mcamna lah mama nak angkat mira duk belakang sayang oiiiiii..... dia pulak jerit2 kat saya. Pas tol tuh,saya berenti tepi jap. Bagi signal emergency. Dia nak duk ngan saya, saya letak dia atas riba, alamak dia tekan2 hon pulak.....adoi la... pastu saya pujuk2 dia.. Dia nak duduk kat seat dia. Alhamdulillah saya teruskan perjalanan sampai la akhirnya ke rumah.
Bila keadaan anak saya mcmtu saya rasa sedih sangat lah. Kesian.... Pengajarannya sekarang ni.. saya taknak lagi kalau journey jauh berdua saja dengan anak saya. Saya akan pastikan mr papa hantarkan.. Ngeh ngeh..

No comments: