anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, May 27, 2009

Such a Liar..

Saya sangat-sangat tak suka orang yang PEMBOHONG, PENIPU dan PANDAI BERLAKON.. Pembohong dan penipu tu act sama kan? Tambah2 lagi orang itu adalah sahabat saya sendiri. Dah diberi peluang untuk berubah, tetapi masih LIAT nak ubah. Haa.. faham tak apa maksud saya. Walaupun bukan saya yang kena tipu, tak kisah lah dia nak tipu tok nenek dia pun.. tetapi dia tetap menipu. Itulah, kalau dah kita menjadi hamba duit memang susah. Hutang sana sini tapi bila time kena bayar balik dia buat tak tahu. Saya sangat2 kecewa dengan sikap dia. Sampai saya naik benci tgk muka dia. Kenapa dia taknak berubah? Kenapa, kenapa dan kenapa. Pinjam duit sana sini, tampal lubang sini korek lubang lain. Apalah nak jadi kawan saya sekor ni. Dan tika dan saat ini, saya dah tawar hati padanya, dan tidak lagi menganggap beliau sebagai sahabat saya. Dan saya teramat sedih dan kecewa. Semoga Allah ampuni dia... :(

No comments: