anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, May 21, 2009

Handmade frame :)






U all penah tak try menda2 mcmni... Haa.. ni saya 1st time la buat frame sendiri ni... Actually frame ni saya beli kat Toy 'r' us. So dah siaplah bahan2nyer dalam kotak tuh. Tak silap saya harganya dalam RM17.00. Apapun, rasa mcm terapi la kalau decorate menda2 ni. Rasa release sikit kepala saya ni.... Pada mulanya nak beli sebab nak ajar si amira colouring, tapi stated kat situ 'Not for children below 5 yrs' (Tapi pesal saya pi beli jugak..hmmmm) Jadinya mamalah yang kena kaler... (alasan sebenarnya mama amira yang nak kaler) :)


Yang plastik tu acuan dia... Yang serbuk tu 'simen' nyer..


The colours... tapi warna asas je ada. So kalau nak buat kaler hijau ke, coklat ke, kenala pandai2 bancuh.. Glitter pun disediakan sekali.. brush as well...



Taraaaaaa....... dah siap satu frame yang sgt cute... ngeh ngeh..

No comments: