anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, May 28, 2009

Amiraaaaa...... Notyyyy nye anak mama nieee...... Tgk apa dia buat. Abih dia selongkar kabinet baju dia.. Adoi la anak saya ni. Dia sarungkan baju sehelai demi sehelai. Sampai one part tu dia dah lemas. Heheh.. Itulah anak saya sekarang, pandai dah nak pilih baju. Nak pakai baju cantik je, even nak tido pun nak pilih2 baju. Kalau kita tak ikut cakap dia pandai ngamuk!!.. Pas dah abih 'kemas2' kabinet tu... dia sarungkan satu dress kat badan dia. Pastu buat ala2 telekung siap baca doa.. Doa jgn bagi mama marah ye.. Pandai anak mama ni..



' Hmm.. mana baju cantik ni.. semua tak cantiklah..'

"Ha.. ni cantik..."


"Tak cukup lagi la... "



"mama ..mama... cantik tak...."



"Ya Allah...Kau sejukkanlah hati mama saya... saya tau dia nak mengamuk tuh..."

Pastu.. dia pi sepahkan cotton bud. Adoilah hangin satu badan saya ni....















No comments: