anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, May 17, 2009

Haritu gi mkn2 malam kat gombak.. Saja bawak amira jalan2. Kiranya ni dia baru je baik demam. Happy je dia. Dah boleh la mkn sikit2. Masa demam aritu langsung taknak makan. Tapi yg tak bestnya kalau dia makan... 50% apa benda yang dia mkn dia akan keluarkan balik. Kiranya dia kunyah je amik rasa kot.. Bila dah tawar dia keluarkan balik.. Kadang2 geram la jugak.. Kunyah kemain.. pastu buang. Hmmm memacamla si amira ni..

Tengok tu.. sukanya dia..

Amira n 'papa'

Mama n 'papa'

Harapnya tiadalah timbul kontroversi mengenai gambar 'papa' ni ye. 'Papa' ni sepupu saya. Sepupu sebelah my mom. Buat masa ni saya tak boleh dedahkan lebih2 pasal dia. Apa yang penting amira memang sayangkan 'papa' ni.. dan alhamdulillah 'papa' berikan sepenuh kasih sayang pada saya dan anak saya. Kehadiran dia memberikan sinar hidup baru pada saya dan anak saya. Dia jugalah yang banyak ajar saya mengenai kehidupan selepas pemergian arwah suami saya..

No comments: