anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, February 28, 2010

Nampak sedapkan cekodok ni. Amira cakap kodok... Ni aku buat masa kat umah mak aku kat seremban. (actually mak aku bancuh siap2 aku tolong goreng je).. sila makan...






Ha ni pulak menu aku masak semalam. Aku teringin nak makan udang galah, tp cari kat pasar takdo.. siap cari kat giant pun takdo... last2 aku beli je lah udang biasa tu. Buat masak lomak cili api.. Siap sodut2 kepalo eh... walaa... Pehtu masak kangkung goreng ngan telo dadar untuk amira. Oh ye .. ngan paprik daging aku masak jumaat lepas, then aku panaskan.. heh heh..



Ni paprik daging yg dipanaskan









Itula menu aku semalam. Duk umah makan tido, makan tido.. Uii sodap eh hidup.. Pastu sian papa ankle dia sakit, bengkak... jalan pun tersengguk-sengguk...



Ohh abaikan tangan giant itu yang mengambil udang ye...

Ni amira dah start penyek2 kan nasikk...


Layu je mata amira nak abiskan nasi tuh.. eiii tak sedap ke mama masak??.. Dia makan 2-3 suap pastu minum airrr je byk.. pastu.. 'ok ya dah abis makan'.. Geram je mama tawww....Dahla.. nak wat keje.. Oh ye, sekarang ni quota aku nak masuk internet adalah 15 minit okeh.. gerammmmmm.... harus aku beli brodben... huh!!








No comments: