anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, February 25, 2010

Alahai cadar

Haritu pegi jusco kat Alpha Angle wangsa maju nak gi abiskan duit beli cadar. Mula2 amira ok je mood dia. Pastu aku ngan papa tak ingat mcmana nak masuk kat jusco bahagian jual2 cadar ni. Dok pusinglah, turun naik eskalator tu. Agaknya amira dah bosan dan agaknya dalam hati (apalah bebal mak pak aku ni) tak lama pastu dia buat perangai. Diantara perangai yang buat aku rasa nak gigit2 telinga dia adalah.... Nampak lif nak naik lif, nak naik turun eskalator poloh2 kali, taknak jalan nak berdukung dan memacam lah yang tak kena.


Pastu dah bosan mencari, aku pun dengan tebal muka tanya kat promoter kat mana tempat tu. Ok, dekat je rupenye. Sambil2 on the way gi situ, nampaklah mainan budak2. Ala yang mcm anjing/kucing ntah apa binatang yang kecik yg budak boleh ride on. Pastu, aku cakap kat papa suh dia handle amira, aku gi larik carik cadar. Papa pun agree. Tempat cadar tu tak jauh dari tempat mainan tuh. Aku pun dengan bahagia, tenangnye memilih cadar yg murah2. Pas satu amik tak kenan letak balik, pastu amik yg lain lak. Then, ada dekat 15 minit aku dah pegang satu cadar ni, aku tgk dari jauh mcm ok cantik, bila tgk gambar preview tu, eiii cam cilanat lak. Dan masa yang sama aku tergerak hati nak pandang papa n amira.. Aku tgk papa tgh dukung amira yg tgh mcm histeria mengamuk nangis2... Aku apa lagi cuak ler terus beli je cadar yg aku pegang tu. Nasib harga rm35.00 je... Tapi cam buruk jeee... waaaaaa



Pastu amira nak naik kereta control lak. Adeh... Sib baik rm3 untuk 5 minit.


senyum kepuasan..
Dah abis main aku ingat dia dah stop la nak main .. cuba ko tgk gamba dia senyum tu.. mcm dah puas je kan.. NAN ADO.. dia nak main lagi.. aku dah ketat muka dah ni..Suh je papa dukung dia. Jadinya mcm orang curik budak. Amira siap lempang, tumbuk muka papa. Papa diam je sabar. Kalau aku, dah kena cubit2 dah budak tu.. Haih*
Ok guys, sok cuti maulidur rasul. Mari kita berselawat... selamat bercuti..

No comments: