anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Tuesday, August 18, 2009

Owh my gusi..

Baca je tajuk mesti dah tau apa nak citerkan? uhuk uhuk.. Ni nak ceritala sikit pasal 'kebengkakkan' gusi saya 4 hari lepas. Siannya saya, takde mood nak buat apapun. Siap denyut2 lagi tuh. tapi yang bestnya bila time makan laju je, mcm tak sakit apa2pun. Amira pun pelik kot tgk mama dia tak aktif. Terima kasih juga ye pada mr papa sebab monitor ubat mama (alah ngade, takleh nak monitor sendiri, ahaks) bukan apa. Saja nak bermanja. Blehkan papa?
Tapi alhamdulillah, harini dah start keje. Isnin ngan selasa dapat mc dari doc. Dia bagi saya public holiday..muahahahaha
Kali ni takde gamba2 yang menarik untuk dipaparkan. Hmm.. mr papa ada bagi kat saya thumdrive, dia suh bukak tgk kat opis. Debar jugak saya ingat hapa ntah. Ghupe2nya, dia buat slide show. I tell u, very the SUPERB!!... so touching, so romantic, cececehh... Thank u ye papa.. Much2 appreciate it... Muahs.....

No comments: