anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, August 6, 2009

Gud monen...

Pagi ni saya sampai ofis awal.. 730 dah sampai. Sebab jalan very the clear. Napa ek? Hmm jalan clear orang question, jalan lambat orang question, inilah namanya manusia.
Saya ada hobi terbaru sekarang ni. Tanam pokok bunga. Hapa?? biar betul.. Tapi mmg betul pun, terima lah kenyataan ye. Actually dari dulu saya minat gardening, tapi tempat dulu tempat terhad. Ada yang pokok bunga saya menjadi, ada yang dah ala2 dalam 'icu'. Nanti saya amik gambar ok..
Sekarang ni takut betul la dengar penyakit sana sini, virus merebak apa semua. Sangat2 takut. Risau sangat kalau kena pada ahli keluarga kita kan... Elakkan lah dari kita pergi bercampur dengan org2 ramai ye.. Tambahan to those yg ada anak2 kecik mcm saya, rajin2 lah monitor kesihatan budak2 tu...

Thats all for now... take k ollss...

No comments: