anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, August 20, 2009

khatimah chenta..

Salam semua, monen, arigato kozaimas..

Hmm.. harini hari jumaat. Cepatkan masa berlalu.. Esok makanya 1 ramadan dan wajibnya kita selaku hambaNya agar berpuasa. Tak sabar nak start pose ek esok..
Saya tahun ni, berpuasa agak janggal sikit. Sebabnya berpuasa tanpa arwah suami saya.
Tapi takpe, its ok.. im strong..
Yang penting, bulan puasa ni, saya nak tingkatkan ibadat, amalan2 mulia lagi suci..and top of that, saya leh diet.. :)
Harini sahabat saya, EL. Bos besar pun takde opis. Mana ek dia pegi? Kenapa saya tak tau mana dia pegi. Sebab.... saya gi breakfast tadi kat mamak, dan masuk agak lewat sikit ye kawan2.. he he. Bila masuk je pis, tgk pintu bilik bos dah tutup.. takpe, takde effect apa2pun kat saya kalau dia takde..
Malam semalam, saya, amira dan mr papa pegi masjid kat Gombak pasalnya mr papa nak pi minta pengesahan untuk nikah kat tok imam kat masjid tu. Tapi saya n amira duk je dalam keta. Amira siap tido2 lagi. Saya dok borak dalam kete ngan adik mr papa, merangkap sepupu saya jugak, dan merangkap bakal adik ipar.. ekk.. pening tak? wateverrr lah.. Dan saya pulak akan balik ke seremban ahad ni, pasalnya senin saya nak uruskan borang nikah saya pulak.. Weird kan? Tahun 2006, saya dah penah buat semua benda2 ni... Mana ada perempuan yang nak kawin kali kedua... anyone? tapi takdir dah tertulis...Dan saya berdoa biarlah pernikahan saya kali ni adalah yang terakhir.. Tapi sebenarnya banyak hati yang saya kena jaga.. especially family belah arwah suami saya. Bolehkah diorang faham? Even dulu mertua saya penah berkata... "mama tak kisah kalau rina nak kawin lagi.. mama faham rina muda lagi.." Masih terngiang di telinga saya ni. Tapi tu lah.. saya serah je pada takdir.

Panjang pulak entry saya kali ni ek.. ok lah u olls, tata..

No comments: