anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, February 7, 2011

Menci

Cuti.cuti.cuti.

Cuti memang syok. Leh masak, kemas umah, makan, tido, gaduh main ngan anak/laki..

Tapi bagi aku cuti ni lama ni membuatkan aku tak sedar diri byk makan. Makan, makan dan makan. Sebelum tido dah pikir pagi sok nak apa. Masa breakfast lak dok pikir nak masak tghari apa. Minum petang lagi tak kira.

Peti ais kat umah tu asyik jadi mangsa aku. Kejap2 bukak nak amik coklatlah, air vitagen lah...

Makanya hasil kerja keras aku selama bercuti ni.. aku telahpun dengan jayanya menambahkan berat badan aku sebanyak 2 kg. Nak turun kg punyalah susah. Nak naik kemainnn lagi ko senang ye cik lemakkk...

Tapi takpe aku tak keciwa. Padan muka aku. Sob sob.

tata.

No comments: