anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, February 27, 2011

.Bodoh.

Memang susah nak puaskan hati semua orang.

Orang yang kita anggap dah baik ngan kita, dah 0-0 ngan kita, rupanya masih berdendam dan tak puas hati.

Atau aku yang 'bendul', percaya cakap orang.

Kalau dia asyik dok ungkit pasal nafkah arwah husband aku, what the hell?

Aku rasa aku mmg layak, pasalnya aku isteri arwah. Apalah lagi dia tak puashati?
Kata aku senang pasal ada lakilah dok condo lah, eii ada gak manusia mcmni.

Tapi dalam pandai2 dia, dia tak pernah pikir ke. Aku jaga arwah sampai akhir hayat dia, bersengkang mata dengar rungutan arwah merintih sakit-sakit, hari-hari pergi balik hospital hantar arwah pastu lari gi ofis.. KOS RAWATAN yang BERPULUH2 RIBU, aku repeat BERPULUH@ RIIIBUUUU sapa yang bayar? Ko ingat EX-MIL/EX-FIL ko ke yang bayarrr??

Semuanya aku. Nasiblah aku ni keje govermt. Dapatlah pakai GL. Kalau masa sakit dia hidup ngan ko, tak taulah mcmna ko nak bayar.

Aku cuba nak pulihkan keadaan berbaik ngan ko. Tapi perangai ko tetap mcmni. Arwah dah 2 tahun pergi, tak payahlah nak bising2 lagi.

Pengajaran bagi aku. Jangan BERBAIK ngan orang 100%. Padan muka aku.

No comments: