anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, July 29, 2010

Check up

Selasa lepas gi hosp selayng untuk check up. Giler lama tunggu, kul 9 sampai kul 2 baru dapat jumpa doc.. Dalam masa menunggu kena gi masuk seminar penyusuan susu ibu. Seronok. Dulu masa amira pernah masuk dengar, tapi dah lupo dah camne nak nyusu secara ekslusif..

Hospital Selayang ni mmg amalkan 'parenting' (betulke ayat aku ni) .. kiranya bila ko bersalin laki ko leh masuk tgk n bagi support dan lepas2 anak ko kuar, terus dia letak baby kat dada ibu.. Masa amira dulu aku terkejut gak..bogel2 dia letakkan amira kat dada aku.. terkebil2 mata dia tgk aku... syahdu u ollss masa tu.. oh ya dan ditemani arwah suami aku masa tu... Pastu misi amik bersihkan amira....

Oh ya sambung pada check up tadi.. Bila jumpa doc, terus baring dia nak scan. Kejap2 je dia dapat cari mana kepala, kaki, badan segala untuk ukuran. Tulah salah satu aku suka beranak kat hospital kerajaan sebab ada doc pakar. Pastu doc kata, baby sihat takde masalah. Masalahnya adalah perut aku besar disebabkan oleh air ketuban lebih. Air ketuban lebih?? patutlah baby dalam perut ni aktif, rupanya dia byk ruang nak gerak2.. heheh.. Doc kata air ketuban lebih ni kena hati2.. Byk keburukannya..

So, next week isnin dan selasa aku kena jumpa doc lagi. Ahad kena puasa dari kul 12 mlm. Isnin nak amik darah dan minum air gula (yurkksss) camne eh rasanya.....
Hari selasa nak jumpa doc tuk results.. Harap takde lah aku kena kencing manis ke apa2 pun...

Kawan2 doakan semua selamat ye..

No comments: