anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, July 19, 2010

27 weeks

27 weeks

Alhamdulillah kandungan dah masuk 27 minggu. (Lambatnya nak tungguuu 40 weeks.. :P )

Ohh.. baby dah SANGAT2 aktif menendang, memboxing segala sampai perut aku jadi cam apa ntah tetiba2 je leh timbul2 kat perut tuh. Tak payah ko susah2 nak pegang perut nak rasa baby gerak.. Papa pun dah leh rasa dulu heboh tak dapat rasalah apalah..

Berat aku sekarang 78kg.. berat baby tak sure lagi nanti minggu depan gi cek up. Baru 7 bulan dah 78 kg.. camne aku nak kuruskan badan neh??.. Ikutkan hati aku nak je gi klinik kat umah tu nak cek berat baby dan sex baby (for double confirmation..hehehe)

Aku pun tak larat nak jalan diri lama2 sekarang.. Tapi kaki aku alhamdulillah tak bengkak/sembab mcm masa preggy amira dulu.. atau belum lagi kot? Scretch marks lak hmmm mcm takde.. yg amiranye dulu pun tak hilang lagi..

Tapi sekarang ni aku kerap sakit perut lah...napa ye.. asyik memulas nak membuang.. dah la kat pis ni kalau nak gi toilet kena panjat tangga... takpe senang nak beranak..  ^-^

Nak update gamba wayar camera ntah memana.. adoi.. nanti kena carik gak lah...

Tata..

No comments: